Ugrás a tartalomhoz

Az egészségügyi ellátás minőségének SERVQUAL szempontú mérése

Dr. Kincsesné Dr. Vajda Beáta

a Marketing Centrum – Országos Piackutató Intézet és a PTE Közgazdaságtudományi Kara, Budapest-Pécs

A kutatás a TÁMOP 4.2.4.A/1-11-1-2012-0001 azonosító számú Nemzeti Kiválóság Program – Hazai hallgatói, illetve kutatói személyi támogatást biztosító rendszer kidolgozása és működtetése országos program című kiemelt projekt keretében zajlott. A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg.
Letölthető anyagok
Az egészségügyi ellátás minőségének SERVQUAL szempontú mérése
DC metaadatok
Cím:
Az egészségügyi ellátás minőségének SERVQUAL szempontú mérése
Szerzők:
Dr. Kincsesné Dr. Vajda Beáta
Kiadó:
a Marketing Centrum – Országos Piackutató Intézet és a PTE Közgazdaságtudományi Kara, Budapest-Pécs
Források:
ISSN: 1219-0349; Marketing & Management, 2014. (48. évf.) 1. sz. 47-58. old.
Nyelv
Magyar
Tárgyszavak
szolgáltatásminőség, egészségügy, háziorvosi ellátás
Elektronikus tartalomfejlesztés és szolgáltatás a kutatásban és felsőoktatásban
Elektronikus tartalomfejlesztés és szolgáltatás a kutatásban és felsőoktatásban
TÁMOP 4.2.5.B Tudományos és felsőoktatási tartalmak központi elektronikus közzétételének biztosítása