Ugrás a tartalomhoz

ITIL alapú szolgáltatás menedzsment

Broczkó Péter (2011)

Typotex Kiadó

A tárgy az ITIL v3 alapján, az informatika, a gazdasági informatika szakos hallgatók számára került kidolgozásra. Az átlagosnál hosszabb bevezetésben áttekintésre kerül az ITIL v3 életciklus, különös tekintettel annak a szolgáltatásstratégia szakaszára. A tananyag meghatározó része informatikai vonatkozású abban az értelemben, hogy a gazdasági folyamatok és funkciók informatikai eszközökkel történő irányításának elméleti infrastruktúráját tárgyalja. Ennek célja pedig az, hogy a legalább 500 számítógéppel rendelkező nagyobb vállalatoknál, pénzintézeteknél majdan elhelyezkedő hallgatóink korszerű szolgáltatásmenedzsment ismeretekkel rendelkezzenek. Ezen cél hatékonyabb elérése érdekében ez a tantárgy biztosítja a hallgatók számára szükséges elméleti háttérismereteket az olyan laborfoglalkozások számára, melyek a rendelkezésre álló szolgáltatásmenedzsment szoftverek alkalmazásával – például a monitorozás, az eszközmenedzsment, a biztonságmenedzsment stb. vonatkozásában – gyakorlati ismereteket nyújtanak. Ennek eredményeképpen az ITIL alapú szolgáltatásmenedzsment elméleti tárgy és a hozzá kapcsolódó labortárgyak együttesen tartós ismereteket nyújtanak ahhoz, hogy azokat a hallgatóink a végzésük utáni munkájuk során eredményesen hasznosíthassák.

Tartalomjegyzék

Letölthető anyagok
ITIL alapú szolgáltatás menedzsment
DC metaadatok
Cím:
ITIL alapú szolgáltatás menedzsment
Szerzők:
Broczkó Péter
Kiadó:
Typotex Kiadó
Közreműködők:
Óbudai Egyetem
Dátum
2011.09.25.
Azonosító:
[URI]
Források:
Könyv formában nem jelent meg [ISBN 978-963-279-558-4]
Nyelv
Magyar
Terület:
2011-2016 Magyarország
Tárgyszavak
ITIL, nagyvállalati szolgáltatásmenedzsment, eseménymenedzsment, incidensmenedzsment, kérésteljesítés, monitorozás, problémamenedzsment, ügyfélszolgálat, hozzáférésmenedzsment, változásmenedzsment, kiadásmenedzsment, biztonságmenedzsment